De wachtlijstregeling voor het doorgeven van de wachtlijsten casemanagement dementie is gewijzigd per 1 juli 2021. De wijzigingen op een rij:
De gegevens dienen volgens onderstaand schema aangeleverd te worden aan de regionale netwerkcoördinator (Mandy Los mandy.los@transmuralezorg.nl)
Peildatum: Uiterste aanleverdatum CMD-aanbieder: Uiterste aanleverdatum netwerkcoördinator:
1 oktober 10 oktober 20 oktober
1 januari 10 januari 20 januari
1 april 10 april 20 april
1 juli 10 juli 20 juli
Voor vragen over de regeling kunt u contact opnemen met de NZa via info@nza.nl of WhatsApp 088 – 770 8 770
Klik hier voor de informatiekaart Aanleveren van wachttijden over casemanagement dementie
Klik hier voor de Regeling Transparante Zorgaanbieders Casemanagement Dementie NR/REG-2122
Zie de bijlage (linksonder) voor de meest recente wachtlijstgegevens.